sobota, 8 lutego 2020

Spotkanie z władzami na Bagienku

Aktualizacja na 11.02 kilka wersów niżej

Odbyła się rzeczywista rozmowa z mieszkańcami. Władza zarezerwowała sobie na to czas, więc od tej strony pozytywnie. Było trochę wiecowania. Ogółem ciekawa formuła. Warto obejrzeć.
Co do przekonań uczestników i decyzji to na razie raczej niewiele się zmieniło ale załóżmy że jesteśmy w trakcie procesu negocjacji.

Nagrania są tutaj: https://www.facebook.com/infoilawa/videos/125936818708250

Co do meritum to może skomentuję za kilka dni.

Przy okazji wyszło coś niedobrego. Komentarze pod relacjami. To że mnie wyzywają od żuli i polityków to szczegół, to powiedzmy jest norma internetowa. Ale takiego ścieku hejtu skierowanego przeciwko starszym ludziom którzy, najczęściej rzeczowo i kulturalnie, przedstawiają swoje racje, to się nie spodziewałem. To poniżej to tylko mała próbka. Wydaje mi się że to jest problem który warto zauważyć w szkołach. Oni myślą że całe życie będą młodzi i zdrowi? Może młodzież szkolną trzeba zabierać na jakieś lekcje do starszych ludzi? Byle nie standardowa pogadanka. Sam nie wiem, ale jest mnóstwo ludzi którym płaci się za edukację. Zróbcie coś. Bo trochę to smutne.


Aktualizacja: 11.02

Pan Burmistrz zaprosił nas na rozmowy. Zgodnie z jego życzeniem sformowaliśmy delegację. Więc jak tylko uda się ustalić termin będziemy starali się spotkać i ustalić rozwiązanie korzystne dla nas wszystkich. Jeśli wspólnie damy sobie czas na poszukiwanie rozwiązań, nie będziemy, w tym okresie, przechodzić do czynnej akcji protestacyjnej.

Już 2 lata temu bałem się że wymyślą tu coś nierozsądnego. Ale nie mam aż takiej wyobraźni żebym przewidział numer który tu wykręcili. A to że się dowiedziałem o tym jako pierwszy z osiedla to przecież czysty przypadek. Mieszkańcy mogli dowiedzieć się o tym dopiero jak zaczęły by wjeżdżać tu maszyny, jak w Elblągu.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz